My day!

Hej hej jag vaknade av att klockan var 4 på natten, och så trodde man det var kl 6 så gick upp som vanligt så var man klar kl 5 så morgonen har ju varit lite ondöigt. Skolan var faktist helt okej! tiden bara gick iväg har ju en halvtimmes rast då kanske den känslan man fick hehe. Vi hade också träslöjd ( jag suger på det hiih..) men igientligen så bryr mig jag inte om betygen i det matte engelsk svenska osv är viktigare för mig att få godkännt i. Tror iallafall inte jag kommer blir snickare när jag blir stor? ;) haha nej aldrig kommer få sparken inom 30 sekunder haha seriöst! Efter skolan åt jag satt mig vid datorn pratat med Amelia kanske 3h? imorgon fyller farmor också, Men ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0